Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Author: Halámková, Šárka
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vnímáním plus size modelek v reklamách v závislosti na pohlaví příjemce reklamního sdělení. Teoretická část popisuje ideál krásy, vliv médií na tělesný vzhled a genderové role a stereotypy v souvislosti s reklamou. Praktická část se zabývá plus size modelingem v kontextu s konkrétními značkami. Díky poznatkům kvantitativního a kvalitativního šetření z praktické části bude v projektové části navržena komunikační kampaň pro značku Le Chaton.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50610
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62525


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
halámková_2022_dp.pdf 2.538Mb PDF View/Open None
halámková_2022_op.doc 194Kb Unknown View/Open None
halámková_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account