Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Autor: Halámková, Šárka
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vnímáním plus size modelek v reklamách v závislosti na pohlaví příjemce reklamního sdělení. Teoretická část popisuje ideál krásy, vliv médií na tělesný vzhled a genderové role a stereotypy v souvislosti s reklamou. Praktická část se zabývá plus size modelingem v kontextu s konkrétními značkami. Díky poznatkům kvantitativního a kvalitativního šetření z praktické části bude v projektové části navržena komunikační kampaň pro značku Le Chaton.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50610
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
halámková_2022_dp.pdf 2.538Mb PDF Zobrazit/otevřít None
halámková_2022_op.doc 194Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
halámková_2022_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet