Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jakubíček, Vít
dc.contributor.author Michalíková, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.issued 2021-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50474
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje pozornost Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně, která pociťuje potřebu tvorby komunikační strategie a vizuální identity. Na základě analýzy galerie a rešerše v obdobných institucích pak hledá vhodný model k její implementaci. Prostřednictvím případových studií a polostrukturovaných rozhovorů zkoumá přístupy a zkušenosti zástupců vybraných příspěvkových muzeí umění a galerií zřizovaných krajem, které jsou svým charakterem analogické zlínské galerii. Výsledkem práce je soubor doporučení pro potřeby instituce, vycházející z předchozí analýzy a zjištěných poznatků.
dc.format 125
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject arts management cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject krajská galerie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně cs
dc.subject KGVUZ cs
dc.subject arts management en
dc.subject arts marketing en
dc.subject regional galleries en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject visual identity en
dc.subject KGVUZ. Regional Gallery of Fine Arts in Zlín en
dc.title Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
dc.title.alternative Communication Strategies of Public Art Galleries in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.date.accepted 2022-06-09
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with communication strategies of public art galleries in the Czech Republic. The focus of the theoretical part is on the definition of the terms gallery and art museum, typology of galleries, their financing and mission. It outlines the role of arts management and arts marketing and critically deals with the marketing approach of public galleries with respect to their focus and mission. The practical part of the work pays attention to the Regional Gallery of Fine Arts in Zlín, which feels the need to create a communication strategy and visual identity. It looks for a suitable model for its implementation based on the analysis of the gallery and research in similar institutions. Through case studies and semi-structured interviews, it examines the approaches and experiences of representatives of selected art museums and galleries, which are analogous to the Regional Gallery of Fine Arts in Zlín. The result of the work is a set of recommendations for the needs of the institution, based on previous analysis and findings.
dc.description.department Arts Management
dc.thesis.degree-discipline Arts Management cs
dc.thesis.degree-discipline Arts Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Arts Management cs
dc.thesis.degree-program Arts Management en
dc.identifier.stag 59879
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2022_dp.pdf 6.277Mb PDF View/Open None
michalíková_2022_op.pdf 409.1Kb PDF View/Open None
michalíková_2022_vp.pdf 891.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account