Komunikace žáků 1. stupně při skupinové práci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace žáků 1. stupně při skupinové práci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Bernatíková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50470
dc.description.abstract Předkládaná teoreticko - empirická diplomová práce se zabývá komunikací žáků mladšího školního věku při skupinové práci. Teoretická část sumarizuje poznatky k výukové komunikaci ve školní třídě se zaměřením na participaci žáků a na představení specifik a výhod skupinové práce. Cílem empirické části bylo zjistit, jak probíhá komunikace mezi žáky při skupinové práci ve školní třídě. Tato zjištění se opírají o kvalitativní analýzu datového materiálu získaného na základě nestrukturovaného pozorování žáků čtvrtých a pátých tříd ve školní třídě. Tato zjištění byla doplněna o interview s učiteli pracujícími na základních školách, kteří uplatňují ve své třídě skupinovou práci. Výsledkem je pohled na komunikační projevy žáků při práci ve skupině.
dc.format 82
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výuková komunikace ve školní třídě cs
dc.subject angažovanost žáků cs
dc.subject skupinová práce žáků cs
dc.subject Educational communication in the school class en
dc.subject pupils' involvement en
dc.subject group work of pupils en
dc.title Komunikace žáků 1. stupně při skupinové práci
dc.title.alternative Communication of Pupils during Group Task at Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The presented theoretical-empirical diploma thesis deals with the communication of pupils of younger school age during group work. Theoretical part describes the summarization of knowledge for educational communication in the school classroom with a focus on pupils participation and on presenting the specifics and advantages of group work. The aim of the empirical part was to find out how communication between pupils takes place during group work in the classroom. These findings are based on a qualitative analysis of data material obtained through unstructured observation of fourth and fifth grade pupils in the school class. The findings were complemented by interviews with primary school teachers who apply group work in their classrooms. The result is a view of the communication manifestations of pupils working in a group.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60120
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bernatíková_2022_dp.pdf 2.001Mb PDF View/Open None
bernatíková_2022_op.pdf 367.3Kb PDF View/Open None
bernatíková_2022_vp.pdf 354.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account