Analýza narativních schopností dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Ondrová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:56Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50390
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá tématem analýzy narativních schopností dětí předškolního věku. Hlavním cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s tématem narativních schopností a jejich analýzou u dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na sumarizaci teoretických východisek konceptu narativních schopností, přičemž je pozornost věnována způsobům rozvoje narativních schopností. Empirická část prezentuje výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím analýzy dětských narací a dotaníku škálového typu pro učitele. V závěru práce jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu. Z výsledků vyplývá, že narativní schopnosti dětí předškolního věku jsou založeny na zkušenostech s vyprávěním. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
narativní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
narace
|
cs |
dc.subject |
story telling
|
cs |
dc.subject |
vyprávění
|
cs |
dc.subject |
narrative skills
|
en |
dc.subject |
narration
|
en |
dc.subject |
story telling
|
en |
dc.title |
Analýza narativních schopností dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Narrative Abilities of Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented thesis analysis narrative abilities of preschool children. This thesis aims to acquaint readers with the topic of narrative abilities and their examination in preschool children. The theoretical part focuses on summarizing the theoretical basis of the concept of narrative skills, extra attention is paid to ways of developing narrative skills. The empirical part presents a research survey, which was carried out through the evaluation of children's narratives as well as a scale-type questionnaire for teachers. At the end of the work, the research results are sorted and interpreted. The results show that the narrative abilities of preschool children are based on storytelling experience. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60168
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account