Názory rodičů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory rodičů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Mikulková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50358
dc.description.abstract Bakalářská práce výzkumného typu je zaměřena na názory rodičů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách. Cílem je zjistit názory rodičů a získat odpovědi na výzkumné otázky. Teoretická část se věnuje vývoji dítěte, vztahu rodiče k dítěti a důležitosti výchovy a vzdělávání v domácích podmínkách. Dále obsahuje přínosy a rizika vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Praktická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl proveden s rodiči dětí navštěvující věkově homogenní i věkově heterogenní třídy mateřských škol. Jednalo se o dostupný výběr rodičů ze Zlínského kraje a výzkum probíhal prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 69 s. (110 403 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject socializace cs
dc.subject věkově heterogenní třída cs
dc.subject věkově homogenní třída cs
dc.subject socialization en
dc.subject age-heterogeneous class en
dc.subject age-homogeneous class en
dc.title Názory rodičů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
dc.title.alternative Parents' opinions on education in age-heterogeneous kindergarten classes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor´s theses of reseach type is focused on the opinions of parents on the education in age heterogenous classes. The main aim of this work is to find out the parents' opinions and to find out the answers to the research questions. The theoretical part is devoted to the child's evolution, the relationship between the parent to the child and the importance of the education in the home conditions. It also contains the benefits and the risks in the age heterogenous classes in the kindergartens. The practical part gets to know the results of the survey, which was realized with the parents of the children who attend age homogenous and age heterogenous classes in the kindergartens. This was an available selection of par-ents from the Zlín Region and the research was conducted through a questionnaire survey
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60203
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
mikulková_2022_dp.pdf 1.672Mb PDF View/Open None
mikulková_2022_op.pdf 360.6Kb PDF View/Open None
mikulková_2022_vp.pdf 335.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account