Rozvoj řečových schopností dětí předškolního věku prostřednictvím logopedických pomůcek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj řečových schopností dětí předškolního věku prostřednictvím logopedických pomůcek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Macháčková, Anna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50349
dc.description.abstract Tato bakalářská práce aplikačního charakteru má za cíl rozvíjení řečových schopností prostřednictvím logopedických pomůcek u dětí předškolního věku. Teoretická část se věnuje vývoji řeči dítěte, logopedické prevenci a využití logopedických pomůcek v mateřské škole. V praktické části je zpracována sada logopedických pomůcek se zaměřením na artikulaci, dechové cvičení, správnou výslovnost, odezírání a vyprávění. Závěrem práce je evaluace sady a doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 65 s. (96 719)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazykově-komunikační edukace cs
dc.subject logopedická prevence cs
dc.subject logopedické pomůcky cs
dc.subject language-communication education en
dc.subject speech therapy prevention en
dc.subject speech therapy tools en
dc.title Rozvoj řečových schopností dětí předškolního věku prostřednictvím logopedických pomůcek
dc.title.alternative Preschool children speech skills development through a speech therapy aidies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is based on an application and its aim is to develop speech skills through speech therapy tools for preschool children. The theoretical part deals with the development of the child's speech, speech therapy prevention and the use of speech therapy tools in kindergarten. In the practical part there is a set of speech therapy toolsfocused on articulation, breathing exercises, correct pronunciation, listening and storytelling. The conclusion of the thesis is the evaluation of the set and recommendations for the practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60202
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
macháčková_2022_dp.pdf 3.419Mb PDF View/Open None
macháčková_2022_op.pdf 418.7Kb PDF View/Open None
macháčková_2022_vp.pdf 328.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account