Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Fiala, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50323
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku, zejména na marketing, nástroje marketingového mixu a analytické metody. V praktické části je za pomocí pozorování, situačních analýz a dotazníkového šetření popsaná aktuální situace marketingového mixu vybrané společnosti. V závěru jsou na základě zjištěných skutečností vybranému podniku navrhnuta možná zlepšení a doporučení ke zdokonalení marketingového mixu podniku vedoucí k dosažení vytyčených cílů organizace.
dc.format 92 s. (145 587 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject produkt cs
dc.subject propagace cs
dc.subject cena cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject The marketing mix en
dc.subject marketing en
dc.subject product en
dc.subject promotion en
dc.subject price en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2022-06-30
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of use of the marketing mix in a selected company, point out any shortcomings and then suggest possible improvements that would help the company to overcome competitors and strengthen its position in the market. The whole work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a literature search, which is focused on solving problems, especially marketing, marketing mix tools and analytical methods. The practical part describes the current situation of the marketing mix of the selected company with the help of observation, situation analysis and questionnaire survey. In the end, based on the findings of the selected company, possible improvements and recommendations are proposed to improve the marketing mix of the company leading to the achievement of the set goals of the organization.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61435
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
fiala_2022_dp.pdf 2.120Mb PDF View/Open None
fiala_2022_op.docx 48.73Kb Unknown View/Open None
fiala_2022_vp.docx 49.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account