Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Fiala, Tomáš
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku, zejména na marketing, nástroje marketingového mixu a analytické metody. V praktické části je za pomocí pozorování, situačních analýz a dotazníkového šetření popsaná aktuální situace marketingového mixu vybrané společnosti. V závěru jsou na základě zjištěných skutečností vybranému podniku navrhnuta možná zlepšení a doporučení ke zdokonalení marketingového mixu podniku vedoucí k dosažení vytyčených cílů organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50323
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fiala_2022_dp.pdf 2.120Mb PDF View/Open None
fiala_2022_op.docx 48.73Kb Unknown View/Open None
fiala_2022_vp.docx 49.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account