Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Vacatová, Renata
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49685
dc.description.abstract Bakalářská práce je empirického charakteru a zabývá se využitím čtených příběhů v rozvoji literární gramotnosti dětí v prostředí mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení jednotlivých pojmů týkajících se rozvoje gramotností vpředškolním vzdělávání vsouvislosti sužitím příběhu vedukačním procesu. Praktická část objasňuje výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Ten je realizován prostřednictvím pozorování a polostrukturovaného rozhovoru sdětmi při čtení příběhu vmateřské škole.
dc.format 45 s. (65 879 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject narativ cs
dc.subject pohádková postava cs
dc.subject literacy en
dc.subject narrative en
dc.subject fairy tale character en
dc.title Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Stories about Nursery Children's Literacy Development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is of an empirical nature and deals with the use of reading stories in the development of children's literacy in the environment of kindergarten. The theoretical part focuses on the explanation of individual concepts related to developing literacy in pre-school education in connection with using storytelling in educational process. The practical part clarifies the results of a qualitatively oriented research. The research has been conducted through observation and semi-structured conversation with children while reading a story in a nursery school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57221
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
vacatová_2021_dp.pdf 1.477Mb PDF View/Open None
vacatová_2021_op.docx 18.21Kb Unknown View/Open None
vacatová_2021_vp.docx 21.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account