Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Uličná, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49684
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část bakalářské práce poskytuje náhled do problematiky vzdělávání dvouletých dětí v prostředí mateřských škol. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, přičemž první kapitola se zaměřuje na adaptaci dvouletých dětí na nové prostředí. Druhá kapitola se týká dvouletých dětí v předškolním zařízení, mezi které patří mateřská škola a dětská skupina. Poslední část se zabývá vývojovými specifiky se zaměřením na dvouleté děti. Praktická část je založena na kvalitativním pojetí výzkumu, využívá získaná data z polostrukturovaného rozhovoru s participantkami působící jako učitelky mateřských škol s dvouletými dětmi. Data byla analyzována a interpretována. Výsledky výzkumné části se týkají názorů a zkušeností učitelek mateřských škol na zařazení dvouletých dětí. |
|
dc.format |
61 s. (90 927 znaků bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
rané dětství
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
early age
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.title |
Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Experiences of teachers with adaptation of two-year old children in preschool |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part of the bachelor's thesis provides insight into the issue of education of two-year-old children in the environment of kindergartens. It is divided into three chapters, while the first chapter focuses on the adaptation of two-year-old children to the new environment. The second chapter concerns two-year-olds in preschool facilities, which include a kindergarten and a children's groups. The last chapter deals with developmental specifics with a focus on two-year-old children. The practical part is based on a qualitative concept of research, uses data obtained from a semi-structured interview with participants working as kindergarten teachers with two-year-old children. The data were analyzed and interpreted. The results of the research part relate to the opinions and experiences of kindergarten teachers on the inclusion of two-year-old children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57220
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account