Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Uličná, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49684
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část bakalářské práce poskytuje náhled do problematiky vzdělávání dvouletých dětí v prostředí mateřských škol. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, přičemž první kapitola se zaměřuje na adaptaci dvouletých dětí na nové prostředí. Druhá kapitola se týká dvouletých dětí v předškolním zařízení, mezi které patří mateřská škola a dětská skupina. Poslední část se zabývá vývojovými specifiky se zaměřením na dvouleté děti. Praktická část je založena na kvalitativním pojetí výzkumu, využívá získaná data z polostrukturovaného rozhovoru s participantkami působící jako učitelky mateřských škol s dvouletými dětmi. Data byla analyzována a interpretována. Výsledky výzkumné části se týkají názorů a zkušeností učitelek mateřských škol na zařazení dvouletých dětí.
dc.format 61 s. (90 927 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject rané dětství cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject adaptation en
dc.subject early age en
dc.subject preschool education en
dc.title Zkušenosti učitelek s adaptací dvouletých dětí na prostředí mateřských škol
dc.title.alternative Experiences of teachers with adaptation of two-year old children in preschool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part of the bachelor's thesis provides insight into the issue of education of two-year-old children in the environment of kindergartens. It is divided into three chapters, while the first chapter focuses on the adaptation of two-year-old children to the new environment. The second chapter concerns two-year-olds in preschool facilities, which include a kindergarten and a children's groups. The last chapter deals with developmental specifics with a focus on two-year-old children. The practical part is based on a qualitative concept of research, uses data obtained from a semi-structured interview with participants working as kindergarten teachers with two-year-old children. The data were analyzed and interpreted. The results of the research part relate to the opinions and experiences of kindergarten teachers on the inclusion of two-year-old children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57220
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
uličná_2021_dp.pdf 884.0Kb PDF View/Open None
uličná_2021_op.docx 18.57Kb Unknown View/Open None
uličná_2021_vp.docx 19.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account