Komparace vzdělávacích programů zaměřených na preprimární vzdělávání ve Finsku a ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace vzdělávacích programů zaměřených na preprimární vzdělávání ve Finsku a ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Novotná, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49646
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se věnuje srovnávání dvou vzdělávacích systémů a kurikul pro preprimární vzdělávání ve Finsku a v České republice. Komparativní charakter práce začíná již teoretickou částí a ústí v praktické části do obsahové analýzy státních vzdělávacích programů obou zemí. Obsahová analýza vzdělávacích programů následně může posloužit inspiračně, k řešení aktuálního problému současného vzdělávacího programu pro preprimárního vzdělávání v České republice.
dc.format 56 s. (77 455 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject národní kurikulární dokumenty cs
dc.subject vzdělávání v raném věku cs
dc.subject péče v raném věku cs
dc.subject preprimární vzdělávání cs
dc.subject dimenze kurikula cs
dc.subject evaluace kurikula cs
dc.subject kurikulární změna cs
dc.subject komparace dokumentů cs
dc.subject national curricular documents en
dc.subject early childhood education en
dc.subject early childhood care preprimary education en
dc.subject dimension of curriculum en
dc.subject evaluation of curriculum en
dc.subject curriculum change en
dc.subject comparison of documents en
dc.title Komparace vzdělávacích programů zaměřených na preprimární vzdělávání ve Finsku a ČR
dc.title.alternative Comparison of preprimary education programs in Finland and the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with the comparison of two education systems and curricula for preprimary education in Finland and in the Czech Republic. The comparative character of the work begins with the theoretical part and ends in the practical part with the content analysis of state educational programs of both countries. The content analysis of educational programs can be used as an inspiration, to solve the actual problem of the current educational program for preprimary education in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57173
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná_2021_dp.pdf 1.296Mb PDF View/Open None
novotná_2021_op.docx 17.33Kb Unknown View/Open None
novotná_2021_vp.docx 18.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account