Rozvoj narativních schopností dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj narativních schopností dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Majíčková, Romana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49643
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter, pojednává o vývoji dětské řeči a možnosti rozvoje narativních schopností u dítěte předškolního věku. Cílem teoretické části je sumarizovat koncept rozvoje narativních schopností dítěte předškolního věku prostřednictvím storytellingu. V praktické části je zpracován soubor edukačních aktivit obsahující 8 témat, která jsou zaměřena na graduální rozvoj narativních schopností dítěte předškolního věku. Závěrečná část zahrnuje zpracovanou evaluační část souboru a sepsané doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 101 s. (153 289 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject narativní schopnosti dítěte cs
dc.subject storytelling cs
dc.subject edukační aktivita cs
dc.subject narrative abilities of child en
dc.subject storytelling en
dc.subject educational activity en
dc.title Rozvoj narativních schopností dítěte předškolního věku
dc.title.alternative Development of Narrative Skills a Preschool Child
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis has a theoretical-applicational character, it deals with the development of children's speech and possibilities of developing narrative abilities in preschool children. The goal of theoretical part is to summarize the concept of the development of narrative abilities of a child of pre-school age through a storytelling. In the practical part, a set of educational activities containing 8 topics, which are focused on the gradual development of the narratives of the pre-school child. The final part contains the processed evaluation part of the file and a recommendation for the practice of kindergarten schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57170
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
majíčková_2021_dp.pdf 4.745Mb PDF View/Open None
majíčková_2021_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
majíčková_2021_vp.docx 18.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account