Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Frolková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49635
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele a je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Hlavním cílem bylo zjistit názory učitelů na využití tabletu v mateřských školách u dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje moderní digitální technologie a různé druhy gramotností, které jsou k jejich obsluze potřebné. Dále představuje tablet, jeho využití v mateřské škole k práci učitele a dětí a jeho přínosy a úskalí. Empirická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Použitou výzkumnou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno s učiteli mateřských škol Zlínského kraje.
dc.format 66 s. (89 851 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tablet cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject tablet en
dc.subject digital technology en
dc.subject digital literacy en
dc.title Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele
dc.title.alternative Tablet use in preschool children from teacher perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the use of tablet in preschool children from the teacher's point of view and is divided into two parts - theoretical and empirical. The main goal was to find out the opinions of teachers on the use tablet in kindergartens of preschool children. The theoretical part describes modern digital technologies and various types of literacy that are designed to be implemented. It also introduces the tablet and his using in kindergarten for the work of teachers and children and also his benefits and pitfalls. The empirical part is devoted to quantitative research. The research method used was a questionnaire survey, which was demonstrated with kindergarten teachers in the Zlín region.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57161
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
frolková_2021_dp.pdf 2.042Mb PDF View/Open None
frolková_2021_op.docx 18.90Kb Unknown View/Open None
frolková_2021_vp.docx 18.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account