Připravenost dítěte pro vstup do základní školy z pohledu učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Připravenost dítěte pro vstup do základní školy z pohledu učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Vaculíková, Helena
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49599
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na velmi diskutované téma, a tím je školní připravenost v současných podmínkách preprimárního vzdělávání. V teoretické rovině je předkládán koncept předškolního vzdělávání v kontextu školní přípravy, také sumarizace poznatků týkající se přestupu dítěte z preprimárního vzdělávání do primárního. V praktické části jsou prezentovány pohledy učitelek mateřských škol na školní připravenost předškolních dětí prostřednictvím pěti významových kategorií.
dc.format 108 s. (161 599)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject spolupráce škol cs
dc.subject odklad školní docházky cs
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject učitelka v mateřské škole cs
dc.subject school readiness en
dc.subject cooperation of schools en
dc.subject postponement of school attendance en
dc.subject compulsory pre-school education en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.title Připravenost dítěte pro vstup do základní školy z pohledu učitelek mateřských škol
dc.title.alternative The child's readiness to enter primary school from the perspective of kindergarten teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on a much-discussed topic, and that is school readiness in the current conditions of pre-primary education. At the theoretical level, the concept of pre-school education in the context of school preparation is presented, as well as a summary of knowledge concerning the transition of a child from pre-primary to primary education. The practical part presents the views of kindergarten teachers on the school readiness of preschool children through five meaning categories.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57121
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculíková_2021_dp.pdf 2.768Mb PDF View/Open None
vaculíková_2021_op.docx 18.75Kb Unknown View/Open None
vaculíková_2021_vp.docx 18.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account