Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Knížáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49416
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma marketingové komunikace, spolupráce značky s influencerem v prostoru Instagramu. Práce měla za cíl zjistit, zda využití tohoto nástroje marketingové komunikace je v dané společnosti nastaveno, tak aby efektivní a plnilo cíle stanovené společností. Odpověď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných rozhovorů se zástupci značky a konkrétního influencera. Výzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením u cílového publika. Jednalo se o společnost, která s influencery pracuje samostatně. Ukázalo se, že se společnost soustředí zejména na primární cíl, a to zvýšení prodeje. |
|
dc.format |
62s (86461 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
nová mé-dia
|
cs |
dc.subject |
In-stagram
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Influencer marketing
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.title |
Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co |
|
dc.title.alternative |
Influencer Marketing Application by Svojtka & Co. Publication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor's thesis I focused on the current topic of marketing communication, cooperation between the brand and influencer in the Instagram space. The aim of the work was to find out whether the use of this marketing communication tool is set up correctly in the given company and is effective. The answer to the main research question was obtained by analyzing unstructured qualitative interviews with representatives of the brand and a speci-fic influencer, in combination with a quantitative questionnaire survey of the target audi-ence. It was a company that works independently with influencers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56723
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account