Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co
Author: Knížáková, Kateřina
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma marketingové komunikace, spolupráce značky s influencerem v prostoru Instagramu. Práce měla za cíl zjistit, zda využití tohoto nástroje marketingové komunikace je v dané společnosti nastaveno, tak aby efektivní a plnilo cíle stanovené společností. Odpověď na hlavní výzkumnou otázku byla získána pomocí analýzy nestrukturovaných rozhovorů se zástupci značky a konkrétního influencera. Výzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením u cílového publika. Jednalo se o společnost, která s influencery pracuje samostatně. Ukázalo se, že se společnost soustředí zejména na primární cíl, a to zvýšení prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49416
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56723


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
knížáková_2020_dp.pdf 5.372Mb PDF View/Open None
knížáková_2020_op.pdf 160.1Kb PDF View/Open None
knížáková_2020_vp.pdf 579.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account