Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra
Show simple item record
dc.contributor.author |
Švandelíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49375
|
|
dc.description.abstract |
Rigorózní práce pojednává o inkluzi na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra. Teoretická východiska jsou soustředěna do první části práce, která se věnuje především problematice inkluze, historii vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a současné právní úpravě této oblasti vzdělávání. Zvýšená pozornost je také věnována popisu poruch autistického spektra, kdy cílem je zasazení do kontextu vzdělávání. Těžištěm praktické části je smíšený výzkumu za využití kvantitativních i kvalitativních metod šetření. Výstupem této části jsou zrekonstruované životní příběhy žáků s PAS, kteří studují či studovali střední školu. |
|
dc.format |
149 s. (309 346 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
žák s poruchou autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
inclusive pedagogy
|
en |
dc.subject |
supportive measures
|
en |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
pupil with autism spectrum disorder
|
en |
dc.title |
Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra |
|
dc.title.alternative |
Inclusion at high school with special focus on pupils with autism spectrum disorders |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.contributor.referee |
Kasáčková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The rigorosum thesis deals with the inclusion at high school with a special focus on pupils with autism spectrum disorders. The theoretical starting points are concentrated in the first part of the work dedicated to the issue of inclusion above all, to the history of education of pupils with special educational needs and to the current legislation regulating this field of education. A higher attention is also paid to the description of autism spectrum disorders with the aim to put them into the context of education. The practical part focuses on the mixed research using quantitative and qualitative methods of investigation. The output of this part is posed by reconstructed life stories of pupils with autism spectrum disorders who are studying or who studied a high school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
PhDr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56658
|
|
dc.date.submitted |
2020-03-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account