Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra

Show simple item record

dc.contributor.author Švandelíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.issued 2019-06-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49375
dc.description.abstract Rigorózní práce pojednává o inkluzi na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra. Teoretická východiska jsou soustředěna do první části práce, která se věnuje především problematice inkluze, historii vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a současné právní úpravě této oblasti vzdělávání. Zvýšená pozornost je také věnována popisu poruch autistického spektra, kdy cílem je zasazení do kontextu vzdělávání. Těžištěm praktické části je smíšený výzkumu za využití kvantitativních i kvalitativních metod šetření. Výstupem této části jsou zrekonstruované životní příběhy žáků s PAS, kteří studují či studovali střední školu.
dc.format 149 s. (309 346 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní pedagogika cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject poruchy autistického spektra cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject žák s poruchou autistického spektra cs
dc.subject inclusion en
dc.subject education en
dc.subject inclusive pedagogy en
dc.subject supportive measures en
dc.subject autism spectrum disorders en
dc.subject pedagogue en
dc.subject pupil with autism spectrum disorder en
dc.title Inkluze na střední škole se zvláštním zaměřením na žáky s poruchou autistického spektra
dc.title.alternative Inclusion at high school with special focus on pupils with autism spectrum disorders
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.referee Kasáčková, Jana
dc.date.accepted 2020-08-17
dc.description.abstract-translated The rigorosum thesis deals with the inclusion at high school with a special focus on pupils with autism spectrum disorders. The theoretical starting points are concentrated in the first part of the work dedicated to the issue of inclusion above all, to the history of education of pupils with special educational needs and to the current legislation regulating this field of education. A higher attention is also paid to the description of autism spectrum disorders with the aim to put them into the context of education. The practical part focuses on the mixed research using quantitative and qualitative methods of investigation. The output of this part is posed by reconstructed life stories of pupils with autism spectrum disorders who are studying or who studied a high school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name PhDr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 56658
dc.date.submitted 2020-03-24


Files in this item

Files Size Format View Description
švandelíková_2020_dp.pdf 3.031Mb PDF View/Open None
švandelíková_2020_op.docx 18.35Kb Unknown View/Open None
švandelíková_2020_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account