Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáčková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49266
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce se zabývá identifikací cílové skupiny firmy Národní Pokladnice, jež na českém trhu podniká prostřednictvím přímého marketingu v numismatice. Seznamuje čtenáře nejprve s firmou, její strukturou a vymezuje její mikro prostředí. Poté plynule přechází k identifikaci cílové skupiny, která je nejprve popsána z historického hlediska. Na toto hledisko navazuje kvantitativní analýza, jež je vypracována za pomoci dat z Google Analytics a interní firemní databáze společnosti Národní Pokladnice. Na základě vyhodnocení dat vzniká profil cílové skupiny zákazníků. Tento profil je porovnán s historickým profilem zákazníka, se kterým firma doposud pracovala. Další část se zaobírá kvalitativní analýzou, která si bere za cíl zjistit spokojenost stávajících zákazníků s firmou Národní Pokladnice. Analýza využívá dat z dotazníkového šetření, které firma Národní Pokladnice aplikovala na zákazníky ze své interní databáze. Závěrečná část práce podává návrh na komunikaci s nově zjištěnou cílovou skupinou a doporučuje vhodnou marketingovou strategii pro budoucí vývoj firmy.
dc.format 153 s. (158 771 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject numismatika cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject identifikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject analýza cs
dc.subject numismatics en
dc.subject direct marketing en
dc.subject identification en
dc.subject target group en
dc.subject analysis en
dc.title Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
dc.title.alternative Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the diploma thesis deals with the identification of the target group of the company Narodni Pokladnice, which operates on the Czech market through direct marketing in numismatics. At first it acquaints the reader with the company, its structure and defines its micro environment. Then it proceeds smoothly to identify the target group, which is first described from a historical point of view. This point is followed by a quantitative analysis, which is prepared using data from Google Analytics and the company's internal database. Based on the evaluated data, a profile of the target group of customers is created. This profile is compared with the historical profile of the customer with it the company has worked so far. The next part deals with qualitative analysis, which aims to determine the satisfaction of existing customers with the company Narodni Pokladnice. The analysis uses data from a questionnaire survey that the company Narodni Pokladnice applied to customers from its internal database. The final part of the work provides a proposal for communication with the newly identified target group and recommends a suitable marketing strategy for the future development of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56483
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
horáčková_2020_dp.pdf 9.120Mb PDF View/Open None
horáčková_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
horáčková_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account