Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice |
Author: |
Horáčková, Petra
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Teoretická část diplomové práce se zabývá identifikací cílové skupiny firmy Národní Pokladnice, jež na českém trhu podniká prostřednictvím přímého marketingu v numismatice. Seznamuje čtenáře nejprve s firmou, její strukturou a vymezuje její mikro prostředí. Poté plynule přechází k identifikaci cílové skupiny, která je nejprve popsána z historického hlediska. Na toto hledisko navazuje kvantitativní analýza, jež je vypracována za pomoci dat z Google Analytics a interní firemní databáze společnosti Národní Pokladnice. Na základě vyhodnocení dat vzniká profil cílové skupiny zákazníků. Tento profil je porovnán s historickým profilem zákazníka, se kterým firma doposud pracovala. Další část se zaobírá kvalitativní analýzou, která si bere za cíl zjistit spokojenost stávajících zákazníků s firmou Národní Pokladnice. Analýza využívá dat z dotazníkového šetření, které firma Národní Pokladnice aplikovala na zákazníky ze své interní databáze. Závěrečná část práce podává návrh na komunikaci s nově zjištěnou cílovou skupinou a doporučuje vhodnou marketingovou strategii pro budoucí vývoj firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49266
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
Fx
56483
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account