Budování značky společnosti na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky společnosti na B2B trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Krejsová, Pavla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49228
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ve třetí, projektové části, je vytvořen návrh pro budoucí činnost společnosti v oblasti budování své značky, který čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části diplomové práce.
dc.format 74 s. (124 307 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject brand management en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject marketing communication en
dc.title Budování značky společnosti na B2B trhu
dc.title.alternative Brandbuilding on B2B Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to marketing on B2B market of selected company. The first part of the thesis examines the theoretical starting question and describes in more detail terms such as: brand, brand building, B2B marketing market and methodology of work. The practical part contains a presentation of a selected company operating on the B2B market and research that was carried out on this topic. Research questions can be answered. In the third, project part, it is designed for the future activity of the company in the field of building own brand, which draws on theoretical facts and research results from the practical part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56414
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
krejsová_2020_dp.pdf 1.633Mb PDF View/Open None
krejsová_2020_op.doc 142.5Kb Unknown View/Open None
krejsová_2020_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account