Budování značky společnosti na B2B trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky společnosti na B2B trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky společnosti na B2B trhu
Autor: Krejsová, Pavla
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ve třetí, projektové části, je vytvořen návrh pro budoucí činnost společnosti v oblasti budování své značky, který čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49228
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 56414


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krejsová_2020_dp.pdf 1.633Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krejsová_2020_op.doc 142.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krejsová_2020_vp.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet