Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Lysáková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:36Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48614
dc.description.abstract Teoretická část se zaměřuje na oblast tělesného postižení, vlivu tělesného postižení na vývoj a vzdělávání jedince s tělesným postižením, včetně specifik ve vývoji a vzdělávání. V neposlední řadě se teoretická část zaměřuje také na legislativu v oblasti vzdělávání osob s tělesným postižením. V praktické části se zaměřujeme na zmapování zkušeností skupiny mladých dospělých s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání. Praktická část se věnuje problematice šikany mladých dospělých v procesu edukace.
dc.format 71 s. (118 448)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tělesné postižení cs
dc.subject šikana cs
dc.subject vzdělávání žáků s postižením cs
dc.subject Physical disability en
dc.subject bullying en
dc.subject education of pupils with disabilities en
dc.title Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání
dc.title.alternative The experiences of young adults with physical disabilities with victimization during their education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The theoretical part focuses on the field of physical disability, the impact of physical disability on the development and education of individuals with disabilities, including the specifics of development and education. Last but not least, the theoretical part also focuses on legislation in the field of education of people with disabilities. In the practical part we focus on mapping the experience of a group of young adults with victimization during their education. The practical part deals with the issue of bullying young adults in the process of education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55293
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
lysáková_2020_dp.pdf 1.596Mb PDF View/Open None
lysáková_2020_op.docx 18.21Kb Unknown View/Open None
lysáková_2020_vp.docx 17.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account