Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Bartáková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:55Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48587
dc.description.abstract Práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání dětí v základních školách. Teoretická část práce se úvodem zabývá inkluzí obsaženou v literatuře, základními pojmy spojenými s fenoménem inkluze a v závěru se detailně věnuje dělení jednotlivých druhů znevýhodnění, s kterými se inkluzivní žáci potýkají v rámci vzdělávání na základní škole. Praktická část bakalářské práce obsahuje kvalitativní výzkumné šetření, kde pět respondentů - rodičů dětí se znevýhodněním, sděluje svůj osobní pohled na fungování inkluze v základních školách v okrese Vyškov. Výsledkem šetření je analýza pěti rozhovorů, zaměřených na otázky ohledně průběhu inkluze v základní škole, přínosech a nedostatcích v rámci inkluzivního vzdělávání a osobních zkušenostech rodičů znevýhodněných dětí.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inkluze cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject znevýhodnění cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject Inclusion en
dc.subject primary school en
dc.subject education en
dc.subject disadvantage en
dc.subject educationalist en
dc.title Inkluzivní vzdělávání žáků se zaměřením na základní školy v okrese Vyškov
dc.title.alternative Inclusive education of pupils focusing on primary schools in the town of Vyškov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2020-08-27
dc.description.abstract-translated The work focuses on the topic of inclusive education of children from primary schools. The theoretical part of the work with its introduction deals with inclusion contained in literature and basic terms related to the phenomenon of inclusion and - at the conclusion - it pursues in more detail the classification of the individual types of disadvantage which inclusive pupils struggle with during education at primary schools. The practical part of the Bachelor thesis embraces a qualitative research survey in which five respondents - parents of children with a disadvantage - share their personal points of view on the running of inclusion at Vyškov District primary schools. The result of the survey is an analysis of five conversations focused on questions related to the course of inclusion in a primary school, the assets and shortcomings of inclusive education and personal experience of parents of disadvantaged children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55260
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bartáková_2020_dp.pdf 2.964Mb PDF View/Open None
bartáková_2020_op.docx 19.50Kb Unknown View/Open None
bartáková_2020_vp.docx 16.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account