Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Berezová, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48513
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem "Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu" se ve svojí teoretické části věnuje definici pojmu alternativní vzdělávání a historii alternativního vzdělávání a výchovy. Poslední kapitola je věnována klasickým alternativním školám vznikajících v období pedagogického reformismu, jejich vzdělávacím principům a technikám. Praktická část je zaměřena na prozkoumání názorů studentů sociální pedagogiky na dané téma. K získání dat bylo využito kvantitativní metody sběru dat. Data byla získána z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 103 studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Z dotazníkového šetření vyplývá, že studenti nahlíží na alternativní vzdělávání a výchovu poměrně kladně.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject alternativní svobodná výchova cs
dc.subject reformní pedagogika cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject Waldorfská pedagogika cs
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject alternative education en
dc.subject alternative free education en
dc.subject reform pedagogy en
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject Waldorf pedagogy en
dc.subject alternative school en
dc.title Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
dc.title.alternative Opinions of Social Pedagogy Students on Alternative Education and Upbringing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated This thesis called "Students of Social Pedagogy Opinions on Alternative Education and Upbringing" in its theoretical part deals with definition of term alternative education and history of alternative education and upbringing. Last chapter deals with regular alternative schools emerging during the period of pedagogical reformism, their educational principles and techniques. Practical part is focused on examination the views of students of social pedagogy on given subject. For data acquisition were used quantitative methods of data collection. The data were obtained from questionnaire survey in which 103 students of Universita Tomáše Bati ve Zlíně participated. The questionnaire survey shows that students view on alternative education and upbringing is relatively positive.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55175
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
berezová_2020_dp.pdf 2.326Mb PDF View/Open None
berezová_2020_op.docx 17.66Kb Unknown View/Open None
berezová_2020_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account