Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Koudelková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48474
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová strategie, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 104 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject obezita cs
dc.subject dětská léčebna cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject health care en
dc.subject obesity en
dc.subject children's medical center en
dc.title Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
dc.title.alternative Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2020-07-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55125
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
koudelková_2020_dp.pdf 2.955Mb PDF View/Open None
koudelková_2020_op.docx 25.65Kb Unknown View/Open None
koudelková_2020_vp.docx 24.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account