Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Autor: Koudelková, Klára
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová strategie, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48474
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koudelková_2020_dp.pdf 2.955Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koudelková_2020_op.docx 25.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koudelková_2020_vp.docx 24.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet