A Business Plan for a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Wlosoková, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2019-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48367
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro secondhand ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy spojené s podnikáním a uvedena obecná struktura podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu pro secondhand a popisuje jeho jednotlivé kapitoly - popis společnosti, organizační strukturu, analýzu trhu a konkurence, marketingový plán, finanční plán a analýzu rizik. Pro vyhodnocení výsledku jsou v podnikatelském plánu použity analýzy jako například PEST, SWOT, či Porterova analýza. Výstupem práce je na základě zhodnocení zpracovaných analýz a výpočtů zjištění, zda je podnikatelský záměr vhodné zrealizovat.
dc.format 63
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject second hand cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject business plan en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject second hand en
dc.subject marketing plan en
dc.subject financial plan en
dc.subject competition analysis en
dc.title A Business Plan for a Selected Company
dc.title.alternative A Business Plan for a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozubíková, Ludmila
dc.date.accepted 2020-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with developing a business plan for a second hand in Zlín. The thesis consists of two parts - theory and analysis. The theoretical part explains basic terminology connected with business and describes a general structure of a business plan. The analytical part develops a concrete business plan for the establishment of the second hand and defines individual chapters of a business plan - company description, organiza-tional structure, market and competition analyses, marketing plan, financial plan and risk evaluation. To evaluate the result, analyses such as PEST, SWOT or Porter's analysis are used in the business plan. The aim of this thesis is to find out whether the business plan is feasible according to the outcomes of performed analyses and calculations.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 54990
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
wlosoková_2020_dp.pdf 2.164Mb PDF View/Open None
wlosoková_2020_op.doc 48.5Kb Unknown View/Open None
wlosoková_2020_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account