Spolupráce dětí při problémovém úkolu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce dětí při problémovém úkolu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Navrátilová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48094
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se analýzou spolupráce dětí předškolního věku při řešení problémového úkolu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska související s uvedeným tématem. Součástí teorie je také koncept učení prostřednictvím "lešení". V empirické části je popsána realizace kvalitativního výzkumu s využitím metody pozorování a následných krátkých rozhovorů vedených se zúčastněnými dětmi za účelem získání potřebných dat, které jsou dále analyzovány. V závěru práce jsou poté prezentovány výsledky tohoto výzkumu.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject koncept "lešení" při spolupráci dětí cs
dc.subject problémový úkol cs
dc.subject the concept of "scaffolding" in collaboration between children en
dc.subject problem task en
dc.title Spolupráce dětí při problémovém úkolu
dc.title.alternative The collaboration of Children during Solving a Problem Task
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated Master thesis has theoretical-empirical character and deals with the analysis of collaboration between preschool age children while working on a problem task. The theoretical overview introduces the key concepts and background of the study, focusing on implementing scaffoldings in learning. Qualitative research study applies observation as method for collecting data about collaboration between children that is followed with a short interview with children in order to obtain the necessary data for further analyses. The results of our research are concluded at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54631
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátilová_2020_dp.pdf 2.354Mb PDF View/Open None
navrátilová_2020_op.docx 19.23Kb Unknown View/Open None
navrátilová_2020_vp.docx 21.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account