Specifika učitelského sboru v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika učitelského sboru v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Kujalová, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48085
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou specifik učitelských sborů mateřských škol s cílem popsat tato specifika a konkrétní učitelský sbor. Dílčím cílem je analýza specifik daného učitelského sboru v mateřské škole v kraji Vysočina pomocí empirické studie. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické charakteristiky učitelských sborů a jejich porovnání napříč vzdělávacími stupni. Druhou částí je praktický výzkum, kde pomocí empirické studie byla získána data a dochází k jejich interpretaci. Výzkumná část práce je vypracována jako kvalitativní případová studie. Výsledkem práce je interpretace specifik daného učitelského sboru, jako jsou například organizace komunikace, vztahové uspořádání, strach se změny.
dc.format 74 s. (128 813)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitelský sbor cs
dc.subject klima učitelského sboru cs
dc.subject kolegiální podpora cs
dc.subject hospitace cs
dc.subject mentoring cs
dc.subject mezigenerační učení cs
dc.subject edukační prostředí cs
dc.subject Teaching staff en
dc.subject work atmosphere en
dc.subject collegial support en
dc.subject observation en
dc.subject mentoring en
dc.subject intergenerational learning en
dc.subject educational environment en
dc.title Specifika učitelského sboru v mateřské škole
dc.title.alternative Specifics of staff in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with issues of kindergarten staff members specifics. The aim is to describe the specifics, as well as the teaching staff. The goal of this thesis is to analyze the specifics of the given kindergarten staff in the Vysočina region using empirical studies. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is ocused on the teaching staff characteristics, especially the clarification of the concept and its incorporation into theory, as well as the teaching staff specifications in the kindergarten environment. The second part consists of practical research, where empirical study was used to obtain data. This part also includes data interpretation. The research is developed as a qualitative case study. The result of this bachelor's thesis is to interpret the specifics of the given teaching staff with a focus on the organization of communication and in-house relationships.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54617
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
kujalová_2020_dp.pdf 1.390Mb PDF View/Open None
kujalová_2020_op.docx 21.54Kb Unknown View/Open None
kujalová_2020_vp.docx 18.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account