Projekt rozvoje jazykové gramotnosti dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje jazykové gramotnosti dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Doležalová, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48069
dc.description.abstract Bakalářská práce aplikačního typu se zabývá rozvojem jazykové gramotnosti u dítěte předškolního věku se zaměřením na fonematické uvědomování a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce sumarizuje teoretické poznatky o jazykové gramotnosti, vývoji jazykových schopností, fonematicko-fonologické rovině jakožto základu pro rozvoj jazykové gramotnosti a na závěr poznatky o fonematickém uvědomování. V praktické části této bakalářské práce je vytvořena sada edukačních aktivit s názvem "Rozvoj jazykové gramotnosti se zaměřením na fonematické uvědomován". Prezentován je průběh ověření ve vybrané mateřské škole a na základě výsledné evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 53 s. (78 749 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazyková gramotnost cs
dc.subject jazyková kompetence cs
dc.subject fonematicko-fonologická rovina cs
dc.subject gramatická rovina řeči cs
dc.subject fonematické uvědomování cs
dc.subject language literacy en
dc.subject language skill en
dc.subject phonemic-phonological level en
dc.subject grammatical level of speech en
dc.subject phonemic awareness en
dc.title Projekt rozvoje jazykové gramotnosti dítěte předškolního věku
dc.title.alternative The project for development of language literacy for preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2020-08-24
dc.description.abstract-translated The bachelor work of application type deals with the development of language literacy in preschool children with a focus on phonemic awareness and is divided into theoretical and practical part. Theoretical part dealing with notes about language literacy, the development of language skills, the phonemic-phonological level as a basis for the development of language literacy and finally notes about the phonemic awareness. In the practical part of this bachelor thesis is created a set of educational activities to support the development of language literacy. The course of verification in the selected kindergarten is presented and by it is results was write out recommendation for practicing kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54599
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
doležalová_2020_dp.pdf 1.809Mb PDF View/Open None
doležalová_2020_op.docx 16.66Kb Unknown View/Open None
doležalová_2020_vp.docx 18.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account