Využití vzdělávacích center pohledem učitelů mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití vzdělávacích center pohledem učitelů mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Nerádová, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48052
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na využívání vzdělávacích center v mateřských školách. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část popisuje vybrané organizační formy a vzdělávací centra v mateřské škole. Empirická část je založena na analýze získaných dat, jejich interpretaci a vyhodnocení výsledků. Data pro výzkum byla zjišťována prostřednictvím dotazníku určeného učitelům mateřských škol, ve kterém vyjadřovali své zkušenosti a názory týkající se tématu. Bylo zjištěno, že vzdělávací centra jsou mezi učiteli mateřských škol frekventovaně využívána. Dalším zjištěním byly přínosy a omezení, které s jejich využíváním souvisí. Podpora rozvoje samostatnosti a možnost intenzivní spolupráce mezi dětmi byly vyhodnoceny za značný přínos, zatímco omezení učitelé spatřují především v náročnosti příprav a nedostatečném prostoru ve třídě.
dc.format 58 s. (87 700 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávací centra cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject názory učitelů cs
dc.subject educational centers en
dc.subject early childhood education en
dc.subject teachers' opinions en
dc.title Využití vzdělávacích center pohledem učitelů mateřské školy
dc.title.alternative Use of education centers from the kindergarten teachers perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis explores how educational centers are used in kindergartens. The thesis is both theoretical and empirical in character. The theoretical part describes selected organizational forms in early childhood education. The empirical part consists of an analysis of survey data, their interpretation and an evaluation of the outcomes. Research data were obtained in a survey in which pre-school teachers shared their opinions and experience regarding this subject. According to the survey, educational centers are frequently used by them. The thesis also casts light on some of the benefits and limitations of their use. Helping the children to develop independence and giving them the possibility to cooperate intensively is seen as a substantial benefit by the teachers, while the difficulty of preparing the activities and the insufficient space in classrooms are perceived as limitations
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54580
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
nerádová_2020_dp.pdf 2.194Mb PDF View/Open None
nerádová_2020_op.docx 18.58Kb Unknown View/Open None
nerádová_2020_vp.docx 20.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account