Chůva jako podpora práce učitele v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chůva jako podpora práce učitele v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšková, Gabriela
dc.contributor.author Pešková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48051
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá postavením chůvy v současné mateřské škole, vymezuje pojmy z oblasti povolání chůvy, učitele mateřské školy a pojmy týkající se specifik dvouletých dětí. Cílem práce je popsat, jak vnímá učitel mateřské školy podporu chůvy při výchově a vzdělávání dvouletých dětí a zjistit, jakým způsobem chůva s učitelem spolupracuje. Autorka pomocí kvalitativního výzkumu probádává, do jaké míry je chůva podporou učiteli při jeho práci s dvouletými dětmi a jak vnímá svou pozici v rámci mateřské školy. Výzkumným nástrojem bylo zvoleno polostrukturované interview, kde tvoří výzkumný soubor učitelky a chůvy mateřských škol.
dc.format 47 s. (77 479)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject chůva cs
dc.subject učitel v mateřské škole cs
dc.subject specifika dvouletých dětí cs
dc.subject vzdělávání dvouletých dětí cs
dc.subject nurse en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject specifics of two - year - olds en
dc.subject education of two - year - olds en
dc.title Chůva jako podpora práce učitele v mateřské škole
dc.title.alternative A nanny as a support for work of teacher in a nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the position of a nanny in the current kindergarten, defines the concepts of the nanny profession, kindergarten teachers and concepts related to the specifics of two-year-old children. The aim of the thesis is to describe how the kindergarten teacher perceives the support of the nanny in the upbringing and education of two-year-old children and to find out how the nanny cooperates with the teacher. The author uses qualitative research to examine the extent to which the nanny supports the teacher in his work with two-year-old children and how she perceives her position within the kindergarten. A semi-structured interview was chosen as a research tool, where it forms a research group of kindergarten teachers and nannies.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54579
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
pešková_2020_dp.pdf 1.966Mb PDF View/Open None
pešková_2020_op.docx 20.52Kb Unknown View/Open None
pešková_2020_vp.docx 18.68Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account