Dítě předškolního věku v perspektivě budoucích učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě předškolního věku v perspektivě budoucích učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Válková, Ivona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:33Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48038
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se problematikou zaměřenou na pojetí dítěte předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na dítě předškolního věku a dále se zabývá přípravou studentů učitelství. Empirická část diplomové práce popisuje kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníku adresovaného studentům učitelství a interview se studenty učitelství. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit názory studentů učitelství pro mateřské školy týkající se dítěte předškolního věku. Sesbíraná data byla vyhodnocena a následně interpretována. Ze získaných dat vyplynuly zajímavé výsledky, jež prokázaly, že dnešní děti jsou zvídavé, přátelské, hravé a negativně ovlivněné současnými moderními technologiemi.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pojetí dítěte předškolního věku cs
dc.subject studenti učitelství cs
dc.subject profesní start cs
dc.subject the concept of a preschool child en
dc.subject student teachers en
dc.subject professional start en
dc.title Dítě předškolního věku v perspektivě budoucích učitelů mateřských škol
dc.title.alternative The reschool children from the perspektive of future kindergarden teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The submitted diploma thesis has a theoretical-empirical character. It deals with issues focused on the concept of preschool children. The theoretical part is focused on preschool children and also deals with the preparation of student teachers. The empirical part of the diploma thesis describes quantitative research carried out through a questionnaire addressed to teaching students and interviews with teaching students. The aim of the research was to find out the opinions of kindergarten teacher students regarding a preschool child. The collected data were evaluated and subsequently interpreted. The data obtained yielded interesting results, which showed that today's children are inquisitive, friendly, playful, and negatively affected by current modern technologies.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 54566
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2020_dp.pdf 1.392Mb PDF View/Open None
válková_2020_op.docx 18.71Kb Unknown View/Open None
válková_2020_vp.docx 21.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account