dc.contributor.advisor |
Fejová, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Světlíková, Svatava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:48:12Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:41Z |
|
dc.date.issued |
2006-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4767
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků integrovaných v základních školách. Bylo zjištěno, že u žáků se specifickými poruchami učení, kde tato porucha byla diagnostikována včas a kde došlo ke kvalitní integraci na 1. stupni ZŠ, se neprojevují při přestupu na 2. stupeň výraznější potíže, než u žáků intaktní skupiny. |
cs |
dc.format |
46 s. |
cs |
dc.format.extent |
353885 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.11.2011 |
|
dc.subject |
Dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
dysmúzie
|
cs |
dc.subject |
dyspraxie
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
Dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysortographia
|
en |
dc.subject |
dyscalculia
|
en |
dc.subject |
dysmuzia
|
en |
dc.subject |
dyspraxia
|
en |
dc.subject |
specific teachings failures
|
en |
dc.title |
Edukace dětí se specifickými poruchami učení |
cs |
dc.title.alternative |
Education of children with specific learning disorders |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2007-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelery work is dealing with specific teachings failures of pupils who are integreated in elementary schools. There was find out that pupils with specific teachings failures, by whose was such a failure duly diagnosted and these pupils were well reeducate, don't have, in comparison with pupils of the intact group, significant educational problems. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1004202
|
|
dc.date.assigned |
2005-12-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
local.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
special education
|
en |