Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olecká, Ivana
dc.contributor.author Václavíková, Jarmila
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47539
dc.description.abstract Diplomová práce členěná do dvou částí má za cíl porozumět motivačním faktorům, které vedou dobrovolníky k působení v programu Pět P. První teoretická část je zaměřena na rizikové chování, dobrovolnictví a program Pět P. Navazující praktická část je realizovaná kvalitativním výzkumem prováděným pomocí polostrukturovaných rozhovorů s dobrovolníky programu Pět P. Slouží k objasnění jejich motivačních faktorů vedoucích k působení v programu Pět P a dále zkoumá obsah práce dobrovolníka, jeho vztah s klientem programu a odkrývá, co dobrovolníkům při jejich práci pomáhá. Analýza rozhovorů vycházela z metody vytváření trsů. Získané poznatky mohou pomoci nejen samotné organizaci Pět P a jejímu dalšímu rozvoji, ale i příchozím dobrovolníkům a klientům programu.
dc.format 110 s. (186 760 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dobrovolnictví cs
dc.subject dobrovolník cs
dc.subject mentoring cs
dc.subject motivace cs
dc.subject prevence cs
dc.subject program Pět P cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject Volunteering en
dc.subject volunteer en
dc.subject mentoring en
dc.subject motivation en
dc.subject prevention en
dc.subject program Pět P en
dc.subject risk behavior en
dc.title Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování
dc.title.alternative Volunteer Program "Pět P" as a Tool for Preventing Risky Behaviour
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2020-08-20
dc.description.abstract-translated The thesis, divided into two parts, aims to understand the motivational factors which lead the volunteers to work in the Pět P program. The first, theoretical part is focused on the risk behavior, volunteering and the Pět P program. The subsequent practical part consists of a qualitative research conducted by semi-structured interviews with volunteers in the Pět P program. Its purpose is to clarify the motivational factors leading to their work in the Pět P program and also explores the contents of the volunteers' work, their relation-ship with the clients of the program and uncovers what helps the volunteers do their job. The interview analysis is based on the method of cluster. The data gained could help not only the Pět P organization itself and its further development but also new volunteers and the clients of the program.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 53716
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
václavíková_2020_dp.pdf 2.511Mb PDF View/Open None
václavíková_2020_op.docx 17.94Kb Unknown View/Open None
václavíková_2020_vp.docx 15.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account