Komunikační strategie vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vajdáková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47174
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Gazel, spol. s r.o., českého prodejce dřevěného nábytku. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací, jejími nástroji a rozdělením a věnuje se teorii plánování komunikační strategie. V navazující praktické části je představena firma Gazel, její současná marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy prostředí společnosti. Východiska z praktické části jsou využita k vypracování projektové části, kde je představen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro potřeby společnosti.
dc.format 100 s. (158.283 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject plánování marketingové komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject situational analysis en
dc.subject planning of marketing communication en
dc.subject target group en
dc.subject advertisement en
dc.title Komunikační strategie vybrané společnosti
dc.title.alternative Communication Strategy of a selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated The focus of this Master's thesis is on marketing communication of Gazel Inc., a Czech wooden furniture retailer. The theoretical part of the thesis defines basic concepts related to marketing communication, its tools, distribution and deals with the theory of planning a marketing strategy. The follow-up practical part introduces Gazel, its current marketing communication and analyses the environment of the company. Findings from the practical part are used to develop the project part of the thesis, where a new marketing communication proposal is introduced. The thesis will serve the company's needs.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59402
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vajdáková_2021_dp.pdf 5.235Mb PDF View/Open None
vajdáková_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
vajdáková_2021_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account