Komunikační strategie vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vybrané společnosti
Autor: Vajdáková, Martina
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Gazel, spol. s r.o., českého prodejce dřevěného nábytku. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací, jejími nástroji a rozdělením a věnuje se teorii plánování komunikační strategie. V navazující praktické části je představena firma Gazel, její současná marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy prostředí společnosti. Východiska z praktické části jsou využita k vypracování projektové části, kde je představen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro potřeby společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47174
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59402


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vajdáková_2021_dp.pdf 5.235Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vajdáková_2021_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vajdáková_2021_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet