Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Horovičová, Ester
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47151
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o efektivnosti televizní reklamy telefonního operátora Vodafone na území České republiky. Práce je zaměřena na rozhodnutí společnosti změnit reklamní koncept a následné zhodnocení efektivity této změny. Práce se též zabývá nástroji a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní. Teoretická část proniká do oblastí reklamy, televizní reklamy a dotkne se i pojmů z oblasti procesu tvorby a vzniku efektivní televizní reklamy až po samotnou realizaci. Praktická část je rozdělena na dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Je zde popsaná současná situace na trhu telekomunikačních operátorů v České republice a jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, které jsou následně zhodnoceny. Projektová část plynule vychází z analyzovaných dat a poskytuje praktická doporučení, která pomohou společnosti Vodafone naplánovat nejvhodnější reklamní strategii. |
|
dc.format |
114 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
produkce
|
cs |
dc.subject |
telefonní operátor
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
efektivita reklamy
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
TV commercial
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.subject |
TV production
|
en |
dc.subject |
Advertising agency
|
en |
dc.subject |
Effective TV commercial
|
en |
dc.subject |
Telecommunications company
|
en |
dc.title |
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů |
|
dc.title.alternative |
Effective television advertising in the market of telephone operators |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation is concerned with the effectiveness of Vodafone Czech republic television advertising. The thesis focuses on the company's decision to change the advertisement concept, followed by evaluation of the effectiveness of the change. The thesis also discusses tools and protocols of TV campaign effectiveness evaluations. The theoretical part elaborates on types of advertising, TV advertising, and touches on the area of creative processes, effective TV ad planning and realisation. The practical part consists of a survey and a structured interview. It describes the current situation on the Czech telecommunication market, and formulates and evaluates key research questions in the field. The project part builds on the analysed data and offers practical recommendations regarding creation of effective television advertisement in the field of telecommunications. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59373
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account