Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Horovičová, Ester
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47151
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o efektivnosti televizní reklamy telefonního operátora Vodafone na území České republiky. Práce je zaměřena na rozhodnutí společnosti změnit reklamní koncept a následné zhodnocení efektivity této změny. Práce se též zabývá nástroji a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní. Teoretická část proniká do oblastí reklamy, televizní reklamy a dotkne se i pojmů z oblasti procesu tvorby a vzniku efektivní televizní reklamy až po samotnou realizaci. Praktická část je rozdělena na dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Je zde popsaná současná situace na trhu telekomunikačních operátorů v České republice a jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, které jsou následně zhodnoceny. Projektová část plynule vychází z analyzovaných dat a poskytuje praktická doporučení, která pomohou společnosti Vodafone naplánovat nejvhodnější reklamní strategii.
dc.format 114
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject produkce cs
dc.subject telefonní operátor cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject efektivita reklamy cs
dc.subject Advertising en
dc.subject TV commercial en
dc.subject Vodafone en
dc.subject TV production en
dc.subject Advertising agency en
dc.subject Effective TV commercial en
dc.subject Telecommunications company en
dc.title Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
dc.title.alternative Effective television advertising in the market of telephone operators
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This dissertation is concerned with the effectiveness of Vodafone Czech republic television advertising. The thesis focuses on the company's decision to change the advertisement concept, followed by evaluation of the effectiveness of the change. The thesis also discusses tools and protocols of TV campaign effectiveness evaluations. The theoretical part elaborates on types of advertising, TV advertising, and touches on the area of creative processes, effective TV ad planning and realisation. The practical part consists of a survey and a structured interview. It describes the current situation on the Czech telecommunication market, and formulates and evaluates key research questions in the field. The project part builds on the analysed data and offers practical recommendations regarding creation of effective television advertisement in the field of telecommunications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59373
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
horovičová_2021_dp.pdf 10.00Mb PDF View/Open None
horovičová_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
horovičová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account