Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Author: Horovičová, Ester
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o efektivnosti televizní reklamy telefonního operátora Vodafone na území České republiky. Práce je zaměřena na rozhodnutí společnosti změnit reklamní koncept a následné zhodnocení efektivity této změny. Práce se též zabývá nástroji a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní. Teoretická část proniká do oblastí reklamy, televizní reklamy a dotkne se i pojmů z oblasti procesu tvorby a vzniku efektivní televizní reklamy až po samotnou realizaci. Praktická část je rozdělena na dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Je zde popsaná současná situace na trhu telekomunikačních operátorů v České republice a jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, které jsou následně zhodnoceny. Projektová část plynule vychází z analyzovaných dat a poskytuje praktická doporučení, která pomohou společnosti Vodafone naplánovat nejvhodnější reklamní strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47151
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 59373


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horovičová_2021_dp.pdf 10.00Mb PDF View/Open None
horovičová_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
horovičová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account