Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Durcová, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47091
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné situace vybraného klienta, který si na této síti snaží budovat osobní branding. V závěrečné návrhové části bude vypracován plán obsahové strategie pro daného klienta, s cílem posílit jeho osobní branding, jeho odbornost a důvěryhodnost na sociální síti LinkedIn.
dc.format 104
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obsahový marketing cs
dc.subject důvěra cs
dc.subject osobní branding cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Content marketing en
dc.subject trust en
dc.subject personal branding en
dc.subject social networks en
dc.title Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
dc.title.alternative Proposal of a Content Marketing Strategy for Building Trust on a Social Network
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with content marketing in the context of gaining the trust of new clients and building personal branding on social networks. The first part of the thesis introduces the topic of content marketing from a theoretical point of view, its components, tools and possibilities of use in building trust and personal branding. The practical part will focus on the analysis of shared content on the professional network LinkedIn and the current situation of a selected client who is trying to build personal branding on this network. In the final project part, a content strategy plan for the client will be developed, with the aim of strengthening their personal branding, their expertise and credibility on the LinkedIn social network.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59299
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
durcová_2021_dp.pdf 3.550Mb PDF View/Open None
durcová_2021_op.pdf 409.9Kb PDF View/Open None
durcová_2021_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account