Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

Show full item record

No preview available
Title: Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Author: Durcová, Petra
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu získávání důvěry nových klientů a budování osobního brandingu na sociálních sítích. První část práce přiblíží téma obsahového marketingu z teoretického hlediska, jeho prvky, nástroje a možnosti využití při budování důvěry a osobního brandingu. Praktická část se bude blíže zaměřovat na analýzu sdíleného obsahu na profesní síti LinkedIn a současné situace vybraného klienta, který si na této síti snaží budovat osobní branding. V závěrečné návrhové části bude vypracován plán obsahové strategie pro daného klienta, s cílem posílit jeho osobní branding, jeho odbornost a důvěryhodnost na sociální síti LinkedIn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47091
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59299


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
durcová_2021_dp.pdf 3.550Mb PDF View/Open None
durcová_2021_op.pdf 409.9Kb PDF View/Open None
durcová_2021_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account