Motivations for EFL Students to Read in English

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivations for EFL Students to Read in English

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Davoineová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:44Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:44Z
dc.date.issued 2020-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46925
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je problematika motivace studentů cizích jazyků ke čtení v anglickém jazyce. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů jako například EFL, motivace a čtení, za pomoci odborné literatury a předešlého výzkumu odborníků z praxe. Dále se práce zabývá specifickými výhodami a nevýhodami motivačních strategií souvisejících se čtením. Cílem praktické části je zjistit pomocí kvalitativních rozhovorů se studenty středních škol a učiteli anglického jazyka, které motivační strategie jsou pro čtení nejefektivnější. Na závěr práce předkládá učitelům návrhy a doporučení pro zlepšení motivace u jejich studentů.
dc.format 54 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject vnitřní a vnější motivace cs
dc.subject čtení v cizím jazyce cs
dc.subject rozsáhlé čtení cs
dc.subject intenzivní čtení cs
dc.subject studenti středních škol cs
dc.subject motivation en
dc.subject intrinsic and extrinsic motivation en
dc.subject foreign language reading en
dc.subject extensive reading en
dc.subject intensive reading en
dc.subject high school students en
dc.title Motivations for EFL Students to Read in English
dc.title.alternative Motivations for EFL Students to Read in English
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2021-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concentrates on the motivation in students of English as a Foreign Language (EFL) for reading in English. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part focuses on defining the key terms EFL, motivation, and reading, with the help of specialized literature and previous research. Furthermore, the thesis deals with reading motivation strategies and their specific advantages and disadvantages. The practical part aims to determine the most effective motivation strategies for reading using qualitative interviews with high school students and teachers of the English language. Finally, the thesis presents suggestions and recommendations for improvement to teachers regarding their student's reading motivation.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 59093
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
davoineová_2021_dp.zip 362.8Mb application/zip View/Open None
davoineová_2021_op.doc 44.5Kb Unknown View/Open None
davoineová_2021_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account