A Business Plan for a Wine Shop
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Business Plan for a Wine Shop |
Author: |
Chovanec, Dominik
|
Advisor: |
Dokulil, Jiří
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavení podnikatelského plánu na založení vinárny, která by se měla nacházet v Uherském Brodě. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. Primárním úkolem bylo zjistit, zda je projekt realizovatelný a také schopen se uchytit na trhu ovlivněném celosvětovou pandemií. V teoretické části se nachází vysvětlení základních pojmů jako je podnikání, podnikatel, či rozdělení podniků podle právní formy. V další části, tedy části praktické se nachází podnikatelský plán společně s analýzou trhu a konkurence. V závěru práce se objevuje posouzení finanční náročnosti založení podniku společně s definováním silných a slabých stran podniku na základě SWOT analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46873
|
Date:
|
2020-11-09 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
59014
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account