Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mrázková, Lucia
dc.contributor.author Hanzlíková, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46701
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení kvality. Součástí práce jsou vypracované analýzy a řešení, které umožní implementaci normy ISO 9001:2016 a následná integrace sytému do vybrané společnosti.
dc.format 123 s. (19 804 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém managementu jakosti cs
dc.subject ISO normy cs
dc.subject FMEA cs
dc.subject certifikace cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject Quality Management Systém en
dc.subject ISO Standards en
dc.subject FMEA en
dc.subject Certification en
dc.subject Quality en
dc.title Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
dc.title.alternative The Influence of Quality Certification Standards on the Marketing and Management of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the influence of certification standards on marketing and management in a selected business entity. The company has already implemented a quality management system by following per under the ISO 9001: 2001 standard. The aim of this work is a successful re-certification audit and thus a declaration of conformity with the ISO 9001: 2016 standard. The essence of the solution is the evaluation of the current state of marketing and the current state of the quality management process. Part of the work is developed analyzes and solutions that will enable the implementation of the ISO 9001: 2016 standard and the subsequent integration of the system into the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58660
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
hanzlíková_2021_dp.pdf 8.630Mb PDF View/Open None
hanzlíková_2021_op.docx 25.96Kb Unknown View/Open None
hanzlíková_2021_vp.docx 25.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account