Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti |
Author: |
Hanzlíková, Nikola
|
Advisor: |
Mrázková, Lucia
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení kvality. Součástí práce jsou vypracované analýzy a řešení, které umožní implementaci normy ISO 9001:2016 a následná integrace sytému do vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46701
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
58660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account