Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Author: Hanzlíková, Nikola
Advisor: Mrázková, Lucia
Abstract: Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení kvality. Součástí práce jsou vypracované analýzy a řešení, které umožní implementaci normy ISO 9001:2016 a následná integrace sytému do vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46701
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 58660


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanzlíková_2021_dp.pdf 8.630Mb PDF View/Open None
hanzlíková_2021_op.docx 25.96Kb Unknown View/Open None
hanzlíková_2021_vp.docx 25.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account