Zkušenosti výchovných poradců s žáky romského etnika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti výchovných poradců s žáky romského etnika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Mrhačová, Jana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:32Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46640
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na zkušenosti výchovných poradců s uplatňováním pedagogických strategií s žáky romského etnika, na bariéry a podpůrné prostředky při řešení výchovných problémů. V teoretické části je popsáno pedagogicko-psychologické poradenství, kompetence, metody a náplň práce výchovného poradce, problematika romské menšiny včetně vzdělávání romské populace, je zde definována multikulturní výchova. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, kde byl pro získání dat zvolen polostrukturovaný rozhovor, který byl po té zpracován metodou interpretativní fenomenologické analýzy
dc.format 90 + 15 s., (27866 slov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchovné poradenství cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject školní poradenské pracoviště cs
dc.subject žák romského etnika cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject an educational counseling en
dc.subject a guidance counselor en
dc.subject a school counseling department en
dc.subject a pupil of the Roma ethnic group en
dc.subject multicultural education en
dc.title Zkušenosti výchovných poradců s žáky romského etnika
dc.title.alternative Guidance Counsellors´ Experience with Pupils of Roma Ethnic Group
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2021-05-31
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis specializes in experiences of guidance counsellors with using pedagogical strategies with pupils of Roma ethnic group, barriers and supporting means in the process of solving these educational problems. In theoretical part are described pedagogical-psychological counselling, competences, methods and contents of work of guidance counsellor, issues of Roma minority with education of Roma population, there is also defined multicultural education. Practical part of thesis is focused on qualitative research. For gaining information was used a semi-structured interview, which was adapted by interpretive phenomenological analysis method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58545
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
mrhačová_2021_dp.pdf 4.080Mb PDF View/Open None
mrhačová_2021_op.docx 15.89Kb Unknown View/Open None
mrhačová_2021_vp.docx 18.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account