Vliv hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Kulíšková, Helena
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:19Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:19Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46352
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje vlivu hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na popis hodnot, školního prostředí, a také se zaměřuje na žáka 2. stupně ZŠ a na změny, kterými si prochází. Praktická část diplomové práce se zabývá kvantitativním výzkumem, který byl zrealizován pomocí dotazníkového šetření a na následnou interpretaci dat.
dc.format 99 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnoty cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject žák druhého stupně cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject values en
dc.subject value orientation en
dc.subject pupil of the second grade of elementary school en
dc.subject adolescence en
dc.subject school environment en
dc.title Vliv hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ
dc.title.alternative The Influence of Value Orientation of Lower-Secondary School Students on Their Position in the Class
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the influence of value orientations on the position of pupils in the class at the 2nd stage of elementary school. The theoretical part is focused on the description of values, school environment, focuses on the pupil of the 2nd grade of elementary school and the changes he is going through. The practical part of the diploma thesis deals with quantitative research, which was carried out using a questionnaire survey and the subsequent interpretation of data.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58006
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kulíšková_2021_dp.pdf 2.456Mb PDF View/Open None
kulíšková_2021_op.docx 24.22Kb Unknown View/Open None
kulíšková_2021_vp.docx 19.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account