Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vidová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46266
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku regulace emocí u dospívajících v institucionální péči. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají emocemi, regulací emocí, obdobím dospívání a institucionální péčí. Práce ve své praktické části přináší výsledky kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit jaká je úroveň regulace emocí a autoregulace, a dále také jaká je míra emočního prožívání u dospívajících v institucionální péči. Zároveň zjišťuje rozdíly v úrovni regulace emocí a v míře emočního prožívání vzhledem k věku a pohlaví respondentů. Práce se rovněž zabývá i zjištěním vztahu mezi regulací emocí a emočním prožíváním u dospívajících v institucionální péči. Výzkumný soubor tvořilo 215 dospívajících ve věku 12-18 let z výchovných ústavů v České republice.
dc.format 104 s. (200 117 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject regulace emocí cs
dc.subject autoregulace cs
dc.subject emoční prožívání cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject výchovný ústav cs
dc.subject emotions en
dc.subject regulation of emotions en
dc.subject self-regulation en
dc.subject emotional experience en
dc.subject adolescence en
dc.subject educational institution en
dc.title Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči
dc.title.alternative Regulation of Emotions of Adolescents in Institutional Care
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of emotion regulation of adolescents in institutional care. The theoretical part of the work is divided into four chapters which are devoted to emotions, regulation of emotions, adolescence and institutional care. The practical part of the work presents the results of quantitative research where the aim was to determine the level of emotion regulation, self-regulation and emotional experience of adolescents in institutional care. It also reveals differences in the level of emotion regulation and emotional experience in age and gender of respondents. The work deals with the relationship between the levels of emotion regulation and the emotional experience of adolescents in institutional care. The research group consisted of 215 adolescents aged 12-18 years from educational institutions in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57860
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vidová_2021_dp.pdf 1.672Mb PDF View/Open None
vidová_2021_op.docx 23.96Kb Unknown View/Open None
vidová_2021_vp.docx 18.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account