Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Trčková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:16Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46263
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinnosti učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí. Teoretická část se věnuje pojmu vnímaná vlastní účinnost a socio-kognitivní teorii A. Bandury. V rámci žákovské diverzity jsme si vyčlenily specifika a mechanismy diverzity, nerovný přístup ke vzdělávání a s tím souvisí školní prostředí. Dále definujeme profesi učitele, profesní rozdělení učitelů ve vztahu vnímané vlastní účinnosti.
dc.format 103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vnímání vlastní účinnosti cs
dc.subject žákovská diverzita cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject učitel cs
dc.subject perception of self-efficacy en
dc.subject student diversity en
dc.subject school environment en
dc.subject teacher en
dc.title Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
dc.title.alternative Teachers´ Perception of Self-Efficacy in Relation to Pupils´ Diversity in the School Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2021-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the perception of teachers' own effectiveness in relation to the diversity of students in the school environment. The theoretical part deals with the concept of perception of self-efficacy and socio-cognitive theory of A. Bandura. Within the framework of student diversity, we have set aside the specifics and mechanisms of diversity, unequal access to education and the related school environment. We also define the profession of teacher, the professional division of teachers in the relationship of perceived self-efficacy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57856
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
trčková_2021_dp.pdf 2.197Mb PDF View/Open None
trčková_2021_op.docx 18.60Kb Unknown View/Open None
trčková_2021_vp.docx 18.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account